26 September 2011

H.A.T.I


Hebatnya sekeping HATI. Walau pun  kecil tapi sanggup untuk menampung seribu satu rasa.

23 September 2011

Don't Ever Give Up!

Sekadar memetik kata2 seorang sahabat "Saat diri ingin berputus asa, bisikan hati mengatakan bahawa kamu hampir menuju jaya.... jangan putus asa kerana putus asa itu adalah sahabat syaitan"- Kak Bieyah :)

22 September 2011

Bersawang

Assalammualaikum.
Lama tak ketuk keyboard kat sini. Busy yang semakin melampau2. Tinggal seminggu je lagi ni nak audit. Harap lepas ni life back to normal. Oh ya Syawal pun semakin melabuhkan tirai tapi jemputan rumah terbuka masih lagi meriah. Mana yang  sempat pergi tu Maksue pergilah kalau tak mohon maaf ye tuan rumah.

Minggu ni ada jemputan kenduri kawen xhousemate Maksue. Tak tau boleh pergi ke tidak sebab anak saudara Maksue yang baru habis bercuti nak singgah rumah weekend ni. Harap sangat dapat meluangkan masa pergi kenduri dia ni... agak rapat jugak dengan xhousemate Maksue yang sorang ni. Walau pun pangkat adik dengan dia tapi dia byk berkongsi rasa dengan Maksue. Dapat kad undangan dari dia dan melihatkan jejaka yang bakal diijabkan nanti mampu membuatkan Maksue tersenyum lebar. Benar kata orang, kalau dah jodoh tidak akan ke mana. Walau cinta datang bersilih ganti tapi kalau sudah tersurat itu jodoh kita, terpisah mcm mana pun dia tetap milik kita juga. Maksue doakan kebahagian akan mengiri mahligai yang bakal mereka bina sehingga ke hujung nyawa. Insya Allah :)
 

Copyright Maksuee 2008 ~ 2014 | Designed by Rinda's Template | Inspired by Ipiet Template