31 January 2014

Rezeki l Wanginyer...

Cuti Chinese New Year ni x kemana2... so Maksue gigihkan diri kemas rumah. Keluar jugak peluhkan... sambil2 kemas tu belek2 hadiah contest yg ambil hari tu... nak agih2kan utk family Maksue... kakau guna sendiri setahun x habis ni... apa2 pun syukur alhamdulillah :)


 hihihi ni ler yg Maksue dapat hari tu, syukur! Jimat duit Maksue nak beli losyen. Perfume tu memang rezeki anak2 fruit Maksue le sbb Maksue tak guna perfume ni...

Harap tahun 2014 ni makin murah rezeki untuk Maksue.... hihihi teringin nak menang cash / gadjet. Insya Allah ada le tu nantikan... usaha....usaha...usaha. Insya Allah!










2 comments:

Mohd Roshaidi said...

wah...hebat jugak mak sue nih..suka contest ke...?mcm tau je hadiah tu menang dr mana..sy dh boring dpt hadiah2 mcm nih...mcm tak bersyukur plak ayatnya kan?alhamdulillah...sy selalu beri kat anak2 sedara...masuk contest just for fun...

Maksue said...

hehhe tu ler kan... tapi dah rezeki setakat tu je... yg bestnye anak2 fruit Maksue le dpt habuan semua ni....

Teringin nak memang gadjet dgn cash tapi sampai sekarang takde sangkut heheheh

 

Copyright Maksuee 2008 ~ 2014 | Designed by Rinda's Template | Inspired by Ipiet Template